Sabtu, 15 Februari 2014

Magic Aura Menjejak JutawanShaklee, Kuantan

Assalamualaikum semua..
Macam hari ni? Semua sihat-sihat tak?
Harap semua sihat dan sentiasa berada di dalam lindunganNya.. Amiinnnn... insyaAllah...

Gempak tak tajuk entry hari ni? Haha.. gempak je lebih. Tapi cerite lama dh ni. Cik Dibah baru berkesempatan nak story telling kat sini. haha.. sorry deh..
Cik Dibah cerita sikit-sikit jela kan. Kalau panjang lebar kang ada pulak yang meluat. kuang3....

Ok, first of all.. tayang sikit gambar sebagai penyeri entry.. haha..

Bergambar bersama moyang, mak, makcik dan adik beradik Shaklee. We are one family! 
Cuba teka Cik Dibah yang mana satu?? Hahaha..

Dah tayang gambar.. Now kita sambung cerita. Haha.. Masa 25hb Januari yang lalu. Cik Dibah berkesempatan untuk pergi menyedut aura mereka yang sudah bergelar MASTER dalam Shaklee. MASTER ialah pangkat tertinggi dalam dunia distributor Shaklee. Rata-rata income mereka dah cecah 6 angka yer. Untungla mereka sebab dapat 6 angka income setiap bulan kan.. tapi.. sebelum dapat 6 angka tu, kita tak tahu apa kesusahan yang mereka hadapi untuk dapat seperti sekarang. Jadi, itulah yang dikongsikan oleh mereka pada magic session ni. 

Selain tu, dapat makan FREE kat Zenith Hotel. Sedap makanannya.. Hahaha.. 

No! Its not the main point. Selain tu, mereka kongsikan tips-tips untuk berjaya dalam Shaklee. Apa yang paling penting sekali dalam mencari rezeki yang halal ni ialah redha Allah, redha ibu bapa dan redha suami (bagi yang dah bersuami laa, I single lagi okay..). 

2nd, kita kena yakin rezeki itu Allah yang bagi. Jadi, dekatkan diri dengan Allah, minta padaNya. Barulah orang akan dekat dengan kita pula. Baru boleh jadi magnet rezeki. 

And the last one is.. niat.. betulkan nawaitu kita. Kalau niat nak kaya tu baik.. insyaAllah.. segalanya akan dipermudahkan.. 

Tak salah bercita-cita nak jadi kaya. Kaya la untuk agama, bangsa dan negara. Kaya supaya boleh memberi dengan lebih banyak lagi. 

Nak jadi kaya, kena usaha. Keluar dari zon selesa anda. Cabar diri anda untuk capai hidup yang lebih baik dan berkualiti. Tiada jalan mudah untuk berjaya. 

Tiba-tiba jadi macam serius pulak kan.. Aura magic dah meresap elok dalam badan agaknya.. hihihi.. 

Bagi anda yang ingin menceburi dan ingin berjaya dengan Shaklee, jom joint Cik Dibah. Kita berjaya dan kaya bersama-sama!

Hubungi Dibah jika berminat yer.. 
emel: deebahnye@gmail.com
sms/whatsapp: 0172009858

Mood seronok baru tengok bonus yang semakin meningkat bulan demi bulan.. Alhamdulillah... ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...