Ahad, 14 Julai 2013

Vitamin E With Grape Seed Extract

Tahukah anda, Vitamin E Shaklee telah diimproved formula. Apa yang best dengan formula terbaru Vitamin E Shaklee kali ni:





VITAMIN E WITH GRAPE SEED EXTRACT.



Apa yang best sangat dengan GRAPE SEED EXTRACT nih? Hah, biar Cik Dibah cerita pasal kelebihannya.

Antara kelebihan grape seed extract (ekstrak biji anggur):

Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol.

Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Dalam erti kata lain, minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.

Melambatkan penuaan. Awet muda gitu...

Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain. OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya. OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.

Hah, dah jatuh cinta dengan Vitamin E Shaklee ni? Cepat hubungi Cik Dibah jika anda berminat ingin mencubanya. Serius berbaloi..

sms/whatsapp 0172009858 
Emel : deebahnye@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...